L'OREAL COLORISTA OMBRE

август 01, 2017

Здравейте,
реших да споделя с вас изпробван от мен нов продукт на L'oreal, а именно Colorista Ombre.


   През изминалите 3 години косата ми е подлагана на боядисване, било то с амонячна, безамонячна боя и оцветяващи шампоани.Моят естествен цвят е кестеняв.Боядисвала съм цялата коса с по-тъмен цвят(който въобще не ми отиваше), червен цвят, карамелено рус и на кичури.Последният път, в който промених цвета на косата си беше миналото лято на 2016 година.Тогава използвах един изсветляващ крем от Garnier, целуната от слънцето.Бях много доволна от резултата и  изхабих 2 опаковки.В случея желаният резултат беше омбре, което изглеждаше страхотно.
 *преди боядисването с Colorista Ombre

   С времето косата ми потъмня и изглежда светло кафява.Видях новата боя на L'oreal, за това реших да подновя омбрето.Разликата с крема на Garnier е, че на L'oreal боята веднага изсветлява косата, докато с крема изсветляването е постепенно.И двата продукта изсушават косата ми.
А сега по-подробно за продукта Colorista Ombre.В кутията e включен комплект съдържащ:
1.Прах за активиране 18гр
2.Проявител с апликатор 60мл
3.Крем за изсветляване 20мл
4.Шампоан с балсам 40мл
5.Ръкавици
7.Четка
8.Упътване 


   Праха за активиране и крема за изсветляване се слагат в проявителя и се разклаща добре.Готовата боя се нанася на четката, с която после минавате косата.Нанасянето е много лесно, на мен ми беше трудно да разбера дали съм го преляла достатъчно добре.Според упътването косата трябва да се раздели на 2, но тъй като имам повече коса и е на пластове, аз я разделих на 4.Мисля, че там ми беше  грешката, защото на косата която е близо до тила я боядисах прекалено близо до корените и не можах да прелея.Получи се една рязка руса черта.Косата, която закрива  стана сравнително добре.Моят съвет е да почнете боядисването по-скоро в близост до краищата за да може да преливате добре нагоре.Не можеш да разбереш дали е добре прелята докато не измиете и изсушите косата.
Аз стоях с боята около 30-40 минути и резултата е страхотен.Цветът при мен е златисто русо, стои много красиво.Минимум 25 минути трябва да стоите с боята, колкото повече  стоите, толкова по-светла става косата.
 *след боядисване с Colorista Ombre

  Продуктът определено си върши работата, моят единствен съвет е да се постараете с преливането.

-Габи-

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook