Коректор Clarins Instant Concealer | Review

юли 16, 2017


Здравейте,
искам да ви споделя за коректорът, който използвам от доста време и съм доволна.Преди използвах от ниския клас коректори, но никой не ми харесва до толкова,че да направя покупка отново.За това се огледах във високия клас, исках да намеря разликата между класовете,покривността и наистина заслужава ли си да дадем повече пари за коректор.

  Коректорът на Clarins - Face Make-Up Instant Concealer е страхотен.Когато го изпробвах за първи път бях приятно изненадана колко покривен е всъщност.За околоочната зона винаги ползвам течен коректор,тъй като сухите не са походящи за тази зона и изсушават кожата ми.От ниският клас съм срещала средно покривни, но винаги съм искала да имам по-покривен, който да използвам най-вече за  вечерен грим.Този на Clarins е подходящ за всякакъв вид грим, единствено зависи колко количество ще сложиш.Разбира се, минималното количество изглежда най-добре и най-естествено.Опаковката на коректора е стилна и красива, под формата на тубичка.Количеството е 15мл.Ползвам го от около 9-10 месеца и има още доста продукт.

*без коректор
 *нанесено минимално количество коректор


До колкото си спомням имаше 3 нюанса, 01 е с тон по-светъл от цвета на кожата ми.Според мен най-добрия вариант за нанасянето на коректора е чрез пръсти, с потупващи движения. Изглежда естествено, кожата е по-мека и гладка.Издържа и при големите горещини, не се разтича или размазва.Където го нанесеш там си стои докато не го почистиш.След нанасянето му слагам съвсем малко пудра, за да го запечатам, което помага да издържи от сутринта до вечерта.Може да се наслагва по малко, но ако не го запечатате с пудра в този случей, ще се събере във финните линии.
Определено бих си го закупила отново.Да, цената е малко висока (около 40 лв.), но си заслужава.
                                        
                                                                              --Габи--

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook