Favourite Products | Guerlain, Shiseido, Ardel Duo

юли 23, 2017






Здравейте приятели, днес искам да ви разкажа за някои мои любими продукти.
Предполагам, че познавате онова чувство, когато видите или пробвате нещо и мигновенно се влюбите в него. Ще ви излъжа ако кажа, че аз не се влюбих от първия път в палитрата на Guerlain. Влюбих се в нея  преди да я отворя дори. И как няма ? В този златист цвят, семпла и елегантна едновременно, носеща луксозно усещане. Лукса и елегантността не спират до тук, щом капачето се отвори те застрояват и отвътре. Палитрата притежава 4 разкошни цвята, два матови и два блестящи. Консистенцията им е леко кремообразна. Работата с тях е удоволствие, нанасят се лесно и се преливат перфектно. Цветовете са много добре пигментирани и дори без база показват своя потенциал.

                                        Лепило Duo   |   Сенките са нанесени без база 

Палитрата е подходяща както за дневни, така и за вечерни визии. Може да се направи изцяло матов грим с нея, изцяло блестящ, както и комбиниран. Изобщо прекрасна палитра. Винаги, когато искам нещо по специално посягам към нея. Защото знам, че  цветовете са наситени и много издръжливи.

И като стана дума за издръжливост, няма как да не се сетя за изкуствените мигли. Никой не иска миглите му да започнат да се отлепят и падат няколко часа след като са сложени. На скоро си взех небезизвестното лепило Duo на Ardel. Едно нещо в него много ме изненада и това беше колко рядко е. Това в никакъв случай не е минус. Изненадах се , защото предишните лепила, които съм ползвала бяха една идея по гъсти. Относно функцията си....ами не напразно има такава слава. Това е най-доброто лепило, което съм ползвала. Работи се изключително бързо и лесно с него. Залепя ли си миглите, остават там докато сама не реша да ги сваля. 
Много съм доволна и щом ми свърши тази опаковка отново ще си поръчам. Аз си го поръчах от enzo.bg, но мисля че се предлага и в сайта MakeupButHow.

 

В ежедневието, когато не слагам мигли се доверявам на спиралата на Shiseido Full Lash Volume Mascara. С нея в началото не успяхме да се сработим. Използвала съм я върху момичета  с извити мигли и при тях придаваше допълнителен обем и дължина. Аз съм с много прави мигли и като цяло трудно постигам добър резултат с която и да е спирала. Но някак си исках да измъкна максималното от тази и да видя положителен резултат и върху себе си. И накрая успях с помощта на извивачката за мигли. Предварително ги извивам, след което нанасям един слой спирала, след това втори. Спиралата не се размазва и не ставам цялата в точици от нея докато я нанасям. Нещото което най- много харесвам в нея е, че не слепва миглите ми и им запазва формата часове след като я нанеса. Имам чувството, че ако не я махна вечерта миглите ми ще изглеждат добре и на другата сутрин, но както знаем това не е препоръчително да се прави. 


Това бяха моите любимци ако и Вие имате ваши не се колебайте да споделите в коментарите 😊   



Жулиета


You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook