Тhe Balm Meet Matt(e) Hughes

юли 02, 2017

Когато става дума за червилото искаме то да издържи през целия ден. Напоследък на пазара се появиха червила с матов финиш, за които фирмите обещават, че ще се задържат върху устните докато не свалите грима си. Предполагам, че е възможно да има такава формула, която да издържи цял ден, но не мога да ви кажа коя е тя. Днес ще ви споделя за опита ми с матовите червила на The Balm. Червилата, които аз имам не са в оригиналният размер. Аз си закупих един комплект от техните мини червила, който съдържа 6 бр. червила по 1.2 мл.



Единственото, което ги различава от пълноразмерните е големината. Ако си харесате едно от тези, може да закупите само него.
Формулата на червилата не е течна, а по-скоро като мус. Нанасят се много лесно върху устните, с няколко движения се получава идеално изравнен цвят. Пигментацията е много висока, не е необходимо да нанасяте втори път за да получите желания цвят. Аромата им много ми напомня на бонбонки "тик-так", този който е с мента. След нанасяне се усеща леко пощипващ ефект, придават леко "plumping" ефект. Червилата са много комфортни за носене, лично аз след като ги сложа и отмине пощипващия ефект, не ги усещам. Червилата изсушават устните ми, но в рамките на нормалното. Носила съм ги както с балсам под тях, така и без. С балсам се изсушават леко, от колкото без, но както казах не е така драстично. Червилата са устойчиви на целувки (Kissproof). Единственото, за което трябва да внимавате докато ги носите, са мазните храни и напитки. Носила съм ги по 8 часа на ден и единственото, което мога да отбележа като недостатък е лекото изсушаване. Но дори и след 8 часа носене цвета си е там, разбира се ако не съм хапвала нещо мазничко. 😅


От ляво на дясно цветовете са Charming, Sincere, Commited, Doting, Dedicated, Loyal.
От всички най-любим ми е Charming. Ако реша да си закупя някой от тези цветове отново, ще е именно той. Останалите цветове също са много красиви и  ги нося, но по-рядко.
В България червилата може да ги намерите във Enzo.bg, а пълноразмерните във сайта Makeupbuthow.
Цената на Комплекта е около 70 лв.


-Жулиета-

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook