Контурираща палитра на Aura | Review

юни 29, 2017



От няколко месеца ползвам контуриращата палитра на Aura и искам да споделя с вас какво е мнението му за продукта.
    Отдавна исках палитра, в която да намеря всички необходими цветове за контур.Повечето марки пуснаха на пазара своите, но винаги имаше нещо, което не ми харесва в цветовете.Моята кожа е светла - с жълтеникав отенък, поради тази причина се спрях на палитрата с цвят DARK.Смятам, че бронзиращия и контуриращ цвят най-добре си подхождат с моя цвят кожа.
Ще започна с опаковката..Опаковката е пластмасова и в началото ми се стори сравнително стабилна.До сега не съм я изпускала, но едната страна, на която е закачено капачето, вече се счупи.Има много удобно огледало на капачето на палитрата.Отваря/затваря се лесно.За съжаление се оказа че от 4те сенки, само 2 са залепени за палитрата.Гледах и други ревюта на палитрата и забелязах, че това е често срещан проблем.Аз нямам проблем ще си ги залепя, но ако някой без да иска си изтърве палитрата и не са залепени сенките, 100% ще се начупят.



Относно контуриращите сенки:
  •       Най-светлият цвят, който служи за запечатване на коректора/фон-дьо-тена, е страхотен.Кожата изглежда гладка, не си личи че има нанесена пудра.Изненадах се, защото преди като сложа пудра- винаги си личеше.Не се праши и е финно смляна.Дори на снимката много трудно ще я забележите.
  •       Хайлайтъра не ми хареса, но това е защото не харесвам розов подтон. Прекалите ли - скулите ви ще станат розови.Нанесен, без да повтаряте и напластявате, изглежда добре.За разлика от светлата сенка, хайлайтъра се праши доста.
  •       Светло кафевият цвят е страхотен.Идеално пасва на цвета на лицето ми.Той служи за бронзант, който е матов.Много лесно се нанася и трудно може да прекалите с него.Не се праши.
  •       С по-тъмното кафяво се работи трудно.Цвета е наситен, за това съвсем леко трябва да се вземе от него с четката и да се изтръска.Прелива се много добре с бронзанта и не се праши.Предпочитам да отида до прозореца когато го нанасям, за да използвам дневната светлина и да съм сигурна, че не приличам на клоун 😀.
 Всички цветове издържат цял ден на лицето, бронзата и пудрата са страхотни попадения.В крайна сметка съм доволна, защото не дадох много пари за контурираща палитра.Определено цветовето, които ми харесаха ще си ги използвам докрай, но ще продължа да търся своята контурираща палитра.
-Габи-

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook