Garnier Ultra Doux

септември 08, 2017


Случвало ли ви се е да излезете с приятелки и те да ви затрупат с въпроси относно това как поддържате косата си в такъв прекрасен вид.....е на мен ми се случва и то често.
Най-честите въпроси са, какви шампоани, балсами, маски и т.н ползвам, за да изглежда тя така. Всички мислят, че полагам много грижи и усилия за да я приведа в този ви, но истината е, че използвам един, единствен продукт. 

Моята магия се казва "Ultra Duox".Преди да започна да го използвaм имах доста проблеми. Скалпа ми се лющеше, косата ми беше суха и неподхранена, нямаше живот в нея. Бях намерила спасениe в един шампоан на Nivea, но след известно време проблемите със скалпа се върнаха. Косата или по точно скалпа започна да ме сърби отново, получавах пъпчици, ранички, особено отзад в зоната на тила. Отпред, над челото косата ми се покриваше с люспички, все едно имам сняг. Беше изключително неприятен период.
Започнах да тествам нови шампоани, с един от които имах много злощастна среща. Търсенето продължи известно време, докато не пробвах серията на Garnier. С ръка на сърцето мога да кажа, че обичам тези шампоани. Те ме избавиха от такъв дискомфорт. 
Ужасното лющене и сърбене изчезнаха, което за мен беше много, много важно. Kосата ми си върна блясъка, жизнеността и живота. И всичко това само с един, единствен продукт. Без терапии, без скъпи процедури.
И така, нека ви разкажа малко за самите продукти.... Те са без силикони и парабени, което за една здрава коса е от първостепенна важност. Шампоаните от серията, които аз съм ползвала са Mythic Olive, Honey Treasure, Green Tea & 5 Plants.Въпреки че съм с мазна коса не винаги си купувам продукти за такава.

През зимата залагам на по - голяма хидратация и именно заради това използвам Mythic Olive. Той е предназначен за суха и крехка коса. Съдържа зехтин, който интензивно подхранва и възстановява косата от корените до връхчетата.

През пролетта и есента използвам  Honey Treasure, който е за крехка и чуплива коса. Той съдържа екстракти от пчелно млечице, прополис и меден нектар. Резултата от тези съставки е подхранена, защитена и подсилена коса. 

Лятото залагам на Green Tea & 5 Plants, предназначен за нормална и безжизнена коса. Обогатен е с екстракти от зелен чай, евкалипт върбина, коприва, лимон и алое вера. Резултатът е коса пълна с живот, лека и мека на допир.

Преди няколко дни си взех и Esential Oil Of Lavender And Rose Extract From Grasse. Има страхотен аромат, долавя се както роза, така и лавандула. Предназначен е за коси без блясък. Благодарение на маслото от лавандула и екстракта от роза косата става изключително мека и бляскава.

Надявам се да продължат да действат така на косата ми, защото резултатът е чудесен. За напред мисля да продължа да ги закупувам. 
Цената за 250 мл. е 3,99 лв., а за 500 мл. е 5,99 лв.





Жулиета





You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook