База за грим | Instant Fatigue Blur Warm Apricot & Guerlain L’Or Radiance Concentrate

юни 29, 2017

Здравейте приятели,
днес искаме да споделим с вас какви бази(основи) за лице използваме в момента, доволни ли сме и бихме ли ги закупили отново.Но преди това нека да обърнем внимание, за какво служат базите(основи) за лице?

Първо запомнете, база и основа за грим са едно и също нещо.Има различни бази за грим, с цвят, без цвят, с отразяващи светлината частички, прозрачни,матиращи и хидратиращи.Но всички те служат да подготвят кожата преди нанасянето на фон-дьо-тен.Базата не отменя крема за лице и обратно.Кремът за лице хидратира , а базата създава един предпазващ слой върху кожата, който спомага фон-дьо-тена да не попие и грима да издържи по-дълго време на лицето.Консистенцията е кремообразна, заглажда и попълва всички неравности по кожата, включително фини линии, пори и пъпки.


Базата за грим, която използвам в момента е на Maybelline - Instant Fatigue Blur Warm Apricot.Винаги избирам хидратиращи бази, тъй като имам суха кожа и нямам нужда от матов завършек или да прикривам пори .Тази база ме впечатли, още при изпробването в магазина.Създава копринено усещане, а фините линии изглеждат загладени.Има лек прасковен цвят, който нанесен не се вижда.На лицето го нанасям след като хидратиращия крем попие.Базата значително ми помага за лекото нанасяне на фон-дьо-тена или BB крема.Кожата изглежда гладка и сияйна.Има лек аромат, който не е натрапчив.Опаковката изглежда малка, но е нужно съвсем малко количество на лицето, за това продукта е икономичен.
 Дали съм доволна и дали бих закупила отново, да, тъй като при мен този продукт си върши работата.

-Габи-


Guerlain  L’Or Radiance Concentrate

Хидратиращата базата за лице на Guerlain- L’Or Radiance Concentrate е с много семпла, но елегантно-луксозна опаковка.Изработена е от стъкло, а капачето е метално в златист цвят.Консистенцията е прозрачна и гелообразнa, с частици от 24 каратово злато.Голям плюс за опаковката е, че базата се дозира с помпа.От хигиенна гледна точка, това чудесно, защото продукта не може да бъде замърсен.
Харесва ми консистенцията- усеща се лека.След като я нанеса, кожата ми е много нежна и загладена, а това ми помага по-лесно да нанеса грима и да издържи през целия ден.Базата хидратира и стяга кожата.Като минус бих посочила, че при мен не предава тази сияйност, която обещава.Трябва да се нанася малко количество, защото когато се прекали, кожата става лепкава, а продължителността на попиване се увеличава до 20-30 минути.След като базата се слее, лепкавостта изчезва.Моята кожа е от смесен тип, за това предпочитам да я използвам през зимния сезон,тогава кожата ми се изсушава значително.Базата предотвратява фон-дьо-тена да се заклещи по сухите места на лицето ми. Аромата на базата е много приятен, флорални нотки, като праскова,жасмин и роза.От всички бази, които съм използвала до сега, това е единствената, която запазва грима ми през целия ден.Дали бих си я закупила отново?Не съм сигурна в закупуването му отново, но ще преценя след като го изхабя докрай.


                                                                                                                            -Жулиета-

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook